آلاله بلاگ

بیا با گل لاله بیعت کنیم... که آلاله ها را حمایت کنیم...

شهید ابراهیم قادری فرد
شهدای اهر و هوراند

شهید ابراهیم قادری فرد

 

شهید ابراهیم قادری فرد در یکم تیر ماه سال ۱۳۴۶ در شهرستان اهر چشم به جهان گشود. تحصیلات ابتدایی را در زادگاهش به پایان رسانید و برای ادامه تحصیل به دوره راهنمائی وارد گردید در کلاس اول راهنمایی به علت اشتغال به کار و کمک به پدر با عدم موفقیت در تحصیل مردود شد و در مدرسه شبانه ثبت نام نمود.

 

 

در زمان شکل گیری انقلاب مبارزه خود را از سنگر مدرسه آغاز کرد و از همان زمان در انجام فرایض دینی خود جدی تر بود. در محیط خانواده از اخلاق بسیار خوب برخوردار بود بطوری که زبان‌زد خانواده و اطرافیانش بود. مادر شهید قادری فرد بیمار بود، اما عشق وافر شهید به اسلام و انقلاب و جهاد فی سبیل الله او را بر آن داشت که مادر را تنها رها کند و راهی جبهه های نور علیه باطل گردد. در جواب مادرش که من بعد از تو می‌میرم پاسخ داد: مادر درست است که من باید به شما احترام بگذارم اما بخاطر این موضوع نمی توانم از حضور در کربلا های ایران باز بمانم.

 

 

سرانجام در شرایطی که در عملیات والفجر یک گلوله های توپ بر سر زنان و کودکان دزفولی می‌بارید در بیست و سوم فروردین ماه سال ۱۳۶۲ جان خود را قربانی راه سرخ امام حسین علیه السلام نمود و خانواده اش را چشم انتظار پیکر پاره پاره اش گذاشت.

روحش شاد و یادش گرامی باد...

 

 

تصویری از مزار پاک شهید بزرگوار

پیکر مطهر این شهید بزرگوار در گلزار شهدای شهرستان اهر (ردیف سوم، ستون پانزدهم از سمت چپ) به خاک سپرده شده است.

 

لینک های مرتبط با شهید بزرگوار
لینک کوتاه

برچسب‌ها
نظرات

۱ نظر ثبت شده

تصویر نمایهٔع . شکیبا ع . شکیبا ۳ تیر ۰۳، ۱۸:۲۷
سلام بر شهدا
خیلی عالی
تصویر نمایهٔ آلاله ‌ ‌ ‌ آلاله ‌ ‌ ‌ ۳ تیر ۰۳، ۱۸:۳۱
سلام بر شهدا...
التماس دعا...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.